Mickey Go Local
Mickey and his friends explore Singapore and Malaysia’s finest -- from food to traditional wear to iconic modern architecture. Sometimes they are the tourists wandering around and other times, they are locals showing you the way of life but they always manage to find themselves in funny and amusing situations.