Mickey Mouse Mixed-Up Adventures
Hot Dog! Get mixed-up with Mickey and all of his pals in his new house in Hot Dog Hills! Mickey, Donald, Goofy, Minnie, Daisy, Pluto and Chip 'n Dale have brand new surprises in store! Whether they're looking for a unicorn, teaching kids how to play baseball or taking care of a litter of mischievous kitties, Mickey and his friends always have a great time with a happy mix of friendship, teamwork, community, adventure and tons of laughter and joy!