Mickey's Spooky Stories
Mickey, Minnie, Donald, Daisy, and Goofy get back into the Halloween spirit in five all-new, spellbinding, stop-motion stories! Join the gang as they tell creepy-crawly campfire tales featuring all your favorite characters from Mickey and Friends Trick or Treats. The Ghost Bride and Groom teach Goofy some ghostly new tricks, and Princess Daisy must rescue Donald from a kooky old witch. While Mickey finds himself in all sorts of haunted mischief, it's up to Minnie Spider to save Halloween from the big bad Werewolf Pete!