Mila in the Multiverse
Mila, a sixteen-year-old girl, is living the adventure of her life, traveling through the multiverse in search of her mother, Elis. Along the way, she faces The Operators, a mysterious and dangerous group that wants the extermination of all universes. She must defeat them in order to preserve life in the vast multiverse.
Mila, a sixteen-year-old girl, is living the adventure of her life, traveling through the multiverse in search of her mother, Elis, with whom she has a complicated relationship. But she soon realizes that this is the least of her problems. Along the way, she discovers the existence of multiple universes and comes face to face with The Operators, a mysterious and dangerous group that wants the extermination of all universes, except its own. Mila will have to adapt to survive in this complex new reality, find her mother, and save everyone. Despite the dangers, Mila knows she's in the midst of the most incredible journey of all.