Milo Murphy's Law
Milo is always expecting the unexpected and no matter what goes wrong, he's prepared, armed with knowledge, a backpack of supplies, and an endless sense of optimism.
Milo Murphy is the great, great, great, great grandson of the original Murphy from “Murphy’s Law.” Milo is always expecting the unexpected. No matter what goes wrong, Milo is prepared for every possibility, armed with knowledge, a backpack of supplies, and an endless sense of optimism that can turn any catastrophe into an adventure.