Minnie's Bow-Toons
There’s no business like bow business! In this collection of shorts, Minnie Mouse teams up with her friend Daisy to open up Minnie’s Bow-tique, a specialty store that sells bows and ties to all of their friends! Unwrap the fun when Penelope Poodle, the world famous doggy-diva visits the Bow-tique, help Roxie Squirrel when she loses her pom-poms on parade day, and shhh…it’s a surprise party for Daisy’s birthday!