Muppet Babies: Play Date
The Muppet Babies return to the playroom but are re-imagined in Live Action! Join in the fun when friends come over for playdates with the Muppet Babies. Watch Kermit, Piggy, Fozzie, Animal, Gonzo and Summer teach their new friends how fun it is to use your imagination!