OceanXplorers
From James Cameron, the series takes audiences aboard the OceanXplorer, the most advanced research vessel ever built, to investigate the farthest frontiers of the world’s oceans. Armed with advanced technology, a handpicked team of intrepid explorers and scientists embark on a global odyssey to solve some of the ocean’s greatest mysteries through the lives of its animals and their ecosystems.