Olaf Presents
Olaf goes from snowman to showman for his unique “retelling” of five favorite Walt Disney Animation Studios tales. The charismatic and versatile Olaf demonstrates his theatrical flair, taking on such iconic roles as a mermaid, a genie, a lion king (and most of the parts in between), as he entertains Arendelle with his delightful abbreviated versions of these beloved stories.
Olaf steps into the spotlight and goes from snowman to showman as he takes on the roles of producer, actor, costumer and set builder for his unique “retelling” of five favorite Disney animated tales in “Olaf Presents,” a series of new animated shorts from Walt Disney Animation Studios. The charismatic and versatile Olaf demonstrates his theatrical flair, taking on such iconic roles as a mermaid, a genie, a lion king (and most of the parts in between), as he entertains Arendelle with his delightful abbreviated versions of these beloved tales. Josh Gad returns to voice Olaf with veteran Disney animator Hyrum Osmond directing and Jennifer Newfield producing.