Oussekine
On the night of December 5, 1986, 22-year-old Malik Oussekine is beaten to death by the police. "Oussekine" is a four-episode miniseries about the Oussekine family’s fight for justice. It goes back through the events, shows their hopes and disillusions and paints the portrait of a country in turmoil.
On the night of December 5, 1986, 22-year-old Malik Oussekine is beaten to death by the police. The State machine steps into gear, led by Robert Pandraud. The Oussekine family quickly realize that they will have to fight for justice and expose the truth.