Out There with Jack Randall
Take a walk on the wild side with zoologist Jack Randall, as he searches for exotic, endangered, and iconic species in some of the most unforgiving environments on the planet. Jack treks deep into the Australian Outback on a mission to research deadly crocodiles, unpredictable pythons, endangered green turtles, venomous snakes and wild kangaroos.