Pepper Ann
Pepper Ann Pearson is a teenage girl on an eternal quest for coolness. She is on a constant emotional roller-coaster of adolescence, dealing with her daily life crises in a way which wonderfully warps each triumph and pitfall.
Pepper Ann Pearson is a teenage girl on an eternal quest for coolness. She is on a constant emotional roller-coaster of adolescence, dealing with her daily life crises in a way which wonderfully warps each triumph and pitfall. With her unique and humorous insights, and her quirky charm, Pepper Ann goes head-to-head with all obstacles in her path.