Percy Jackson and the Olympians
When Annabeth is captured by the forces of Kronos, Percy must embark on a perilous journey to rescue her. He must free a goddess in chains, confront the Titan’s curse, and avoid triggering the fall of Olympus. With Grover by his side, Percy must join some unlikely questmates to confront a prophecy with dire consequences.