PJ Masks Power Heroes
Power heroes Catboy, Owlette and Gekko are joined by new heroes, creating a bigger, better team. Our heroes will take on new villains in the City, space and the frozen wilderness.
Power heroes Catboy, Owlette and Gekko are joined by new heroes, creating a bigger, even better team. Good thing, too, as new villains are in town. Our heroes will take them on in the City, space and the frozen wilderness of Iceworld. As Catboy says, “If badness is everywhere, we’ll be everywhere.”