PJ Masks
With the power of their animal amulets, Greg becomes Gekko, Amaya becomes Owlette, and Connor becomes Catboy! Their outfits may look like pajamas, but they're the PJ Masks!
Join Connor, Amaya and Greg on their superhero adventures as they save the daytime from baddies messing up the night. With the power of their animal amulets, Greg becomes Gekko, Amaya becomes Owlette, and Connor becomes Catboy! Their outfits may look like pajamas, but they're really the PJ Masks! So look out, Night Time Baddies – the PJ Masks are coming!