Pop Goes the Vet with Dr. Joya
Pus, gunk & goo! Dermatologist Dr. Joya & her protégé Dr. Jeff see it all—and the grosser the better! From impacted earwax to oozing cysts to massive hair loss, there’s no case too mysterious or bizarre for this Kentucky-based team. They put on their detective hats & investigate the largest organ in an animal’s body—the skin—to get our four-legged friends back to living their best lives.