DuckTales
When Donald Duck leaves town to join the Navy, nephews Huey, Dewey and Louie are left in the care of Donald's uncle, Scrooge McDuck. However, Scrooge has little time for family as he is kept busy protecting his vast fortune from the notorious Beagle Boys.