Prairie Dog Manor
Prairie Dog Manor gives an in-depth look at the unique behaviors and relationships of the prairie dogs that inhabit the Valles Caldera National Preserve in northern New Mexico. Through a blend of documentary footage and narration, each episode takes the audience on a first-person journey following a select few of the prairie dogs.