Primal Survivor: Extreme African Safari
Survival expert Hazen Audel treks through Africa’s Great Rift Valley on an extreme expedition to see rare and magnificent wildlife out in the open.
Wilderness explorer and survival expert Hazen Audel takes on an extreme expedition through east Africa’s legendary Great Rift Valley. He’s long known the valley as the world’s greatest mecca for wildlife and the chance to trek 500 miles through its diverse wilderness in migration season and survive out in open amongst rare and magnificent animals, is a life-long dream.