Private Practice
The doctors of Seaside Health and Wellness work with patients whose medical needs often pose moral and ethical dilemmas. They may disagree at work, but at the end of the day they are the best of friends.
The doctors of Seaside Health and Wellness work on the most difficult cases, with patients whose medical needs often pose moral and ethical dilemmas. Though they may heatedly disagree at work, and though their personal lives may complicate matters, at the end of the day they are the best of friends, always ready to be there for each other. Dr. Addison Montgomery is a surgeon who specializes in neonatal services, Dr. Sam Bennett is an internist, and Dr. Jake Reilly is a fertility specialist. Dr. Violet Turner and Dr. Sheldon Wallace are psychiatrists while Dr. Amelia Shepherd is a neurosurgeon. Dr. Charlotte King is a sexologist at the clinic, but her main duty is Chief of Staff at St. Ambrose Hospital. She is also married to Dr. Cooper Freedman who is a Pediatrician.