Pupstruction
The adventures of an adorable, all-dog construction company! Phinny the Corgi and his team of pups (tough Rottweiler Roxy, silly sheepdog Luna, and sweet Mastiff Tank) pour mud, sweat, and a little doggie drool into helping their beloved town of Petsburg.