Quack Pack
This cartoon follows on from the 1980's cartoon "DuckTales," continuing the adventures of Huey, Dewey and Louie. Now teenagers and living with their uncle Donald Duck, the three spend their time playing practical jokes on their hapless uncle.
This cartoon follows on from the 1980's cartoon "DuckTales," continuing the adventures of Huey, Dewey and Louie. Now teenagers and living with their uncle Donald Duck, the three spend their time playing practical jokes on their hapless uncle and otherwise getting into trouble. Donald works as a cameraman alongside Daisy, who is a reporter. The group travel around the world looking for a big scoop.