RACE
With little on her resume but full of passion, Park Yoonjo manages to get hired by a top company through an unbiased recruitment project. Proving her value at work is hard, but she powers through life with her old friend and colleague Ryu Jaemin, role model Goo Yijung, and best supporter Seo Donghoon.
With little on her resume but full of passion, Park Yoonjo gets a once-in-a-lifetime opportunity when she gets hired by the top company, Seyong, through Spec-Out, an unbiased hiring project. However, Yoonjo still has a long way to go in proving herself to the executives who regard her no more than a promotional piece for the company and to her co-workers who doubt the fairness of her hiring. Still, with her old friend and colleague Ryu Jaemin, role model CCO Goo Yijung, and best supporter PR agency CEO Seo Donghoon, Yoonjo powers through life.