Raven's Home
Best friends Raven and Chelsea are together again and raising their three children under one roof! Raven's 11-year-old twins Booker and Nia, and Chelsea's 9-year-old son Levi are navigating a chaotic but fun household that often includes the twin's best friend and neighbor Tess. Raven still catches glimpses of the future, but she's not the only one in the family who does – Booker has the same ability. While the future may not always be crystal clear, no matter the situation, they figure everything out together as one big happy family.