Reservation Dogs
From Sterlin Harjo and Taika Waititi, "Reservation Dogs" is a half-hour comedy that follows the exploits of four Indigenous teenagers in rural Oklahoma. Filmed on location in Okmulgee, Oklahoma, the series is a breakthrough in Indigenous representation on television both in front of and behind the camera. Every writer, director and series regular on the show is Indigenous. This first-of-its-kind creative team tells a story that resonates with them and their lived experiences – and invites audiences into a surprisingly familiar and funny world.