Rivals
In the cutthroat world of 1980s television, the scandalous battle for the franchise reaches fever pitch as media-mogul Tony Baddingham seeks to destroy Rupert Campbell-Black. Amidst '80s excess and high stakes power games, long-buried secrets ignite and the cost of war proves greater than anyone ever anticipated.