The Santa Clauses
The beloved franchise returns! Scott Calvin, after twenty-eight years, reigns true as Santa Claus, leader of the North Pole and Christmas. With his family - Carol, Sandra, and Cal - by his side, and his elves at the reins, Scott Calvin contends with a changing world to keep the spirit of Christmas alive for a new generation.