Secrets of the Elephants
They are powerful, loving and wise but only now are we starting to unlock the deepest secrets of the elephants. Their strategic thinking, complex emotions and sophisticated language has created a unique and dynamic culture making them more like us than we ever thought possible. This series will change everything you thought you knew about elephants forever.