Shipwreck Hunters Australia
A unique team of adventurous divers and underwater filmmakers are joined by expert maritime archaeologists on the hunt for long-lost shipwreck secrets along the vast coast of Western Australia. Led by an obsessed pirate captain, the missions combine new evidence and archival research in an all-out adventure into the mysterious past in one of the most stunning places on Earth.
The intrepid Shipwreck Hunters Australia team of Ryan, Johnny, Nush, Andre, and Ash are back, launching six more epic missions along Australia’s treasure coast. The highly skilled crew of ocean adventurers travel to some of the most breathtaking and heart-stopping locations on the planet to explore rich maritime stories of our past and make breakthrough discoveries.