Shuffle of Love: A Descendants Short Story
In this extra scene from "Descendants: The Rise of Red," Bridget follows her dream of spreading love and joy by performing the "Shuffle of Love." Red and Chloe help her perfect the dance for its debut at Merlin Academy’s biggest event, Castlecoming. In all the excitement, Bridget’s imagination runs wild, and her dance explodes beyond her wildest dreams… or so she thinks.
In this extra scene from "Descendants: The Rise of Red," Bridget follows her dream of spreading love and joy to all through her dance, the "Shuffle of Love." Red and Chloe see how important the dance is to Bridget and offer to help perfect it in time to debut the dance at Merlin Academy’s biggest event, Castlecoming. In the euphoria of perfecting her dance for all to see, Bridget’s imagination runs wild, and her dance explodes beyond her wildest dreams… or so she thinks. Watch "Descendants: The Rise of Red."