Something Bit Me!
“Something Bit Me!” explores the true stories of animal and insect attacks as well as bites and stings that have resulted in sending people to the E.R.
“Something Bit Me!” is a new documentary series that explores the true stories of animal and insect attacks as well as bites and stings that have resulted in sending people to the E.R. As the stories unfold, we learn from scientists and experts the nature of these animals and why they might bite unsuspecting victims and navigate the facts behind the stories to help the audience understand the creature(s) behaviors.