Sons of Anarchy
Sons of Anarchy explores a notorious outlaw motorcycle club’s (MC) desire to protect its livelihood while ensuring that their simple, sheltered town of Charming, California, remains exactly that: charming. Behind the MC’s familial lifestyle and legally thriving automotive shop is a ruthless, thriving illegal arms business.