Spidey and his Amazing Friends
Spidey, Ghost-Spider, and Miles Morales team up to become The Spidey Team! With a little help from other Avenger friends, these superheroes will work together to save the day!
Spidey, our favorite web-slinger is teaming up with Ghost-Spider (Gwen Stacey) and Miles Morales to make up The Spidey Team, with some assistance from Spidey’s comical but loyal Spider-bot, TRACE-E. If Spidey finds himself in a sticky situation that needs even more super-hero power, rest assured that an Avenger pal will race in to help out. Whether it’s just The Spidey Team or adding an Avenger for the assist, these superheroes will work together to save the day!