Star Wars Galaxy of Sounds
"Star Wars Galaxy of Sounds" explores the ambience of a galaxy far, far away through themes such as wonder, excitement, oddities, and more. Be immersed in the hum of Coruscant at golden hour, listen to the light side of the Force as Rey connects to past Jedi, and observe booming lightsaber duels. Experience the nostalgic sounds of Star Wars from across the franchise.