Star Wars Rebels (Shorts)
It is a dark time in the galaxy as the Galactic Empire continues to tighten its grip on the people through oppression and fear, compelling a few brave individuals to band together in resistance. The motley crew of the starship Ghost stands up for those who cannot fight for themselves, providing the spark to ignite a rebellion.