Star Wars: Tales of the Jedi
A 6 episode event featuring parables built around Jedi from the prequel era. Journey into the lives of two distinctly different Jedi -- Ahsoka Tano and Count Dooku. Each will be put to the test as they make choices that will define their destinies.