Star Wars: The Bad Batch
In the epic final season, the Batch will have their limits tested in the fight to reunite with Omega as she faces challenges of her own inside a remote Imperial science lab. With the group fractured and facing threats from all directions, they will have to seek out unexpected allies, embark on dangerous missions, and muster everything they have learned to free themselves from the Empire.