LIGHT & MAGIC
When George Lucas set out to make Star Wars, little did he know he would end up revolutionizing an industry. This six-part series charts the evolution of Industrial Light & Magic, the company responsible for the iconic visual effects of Star Wars, E.T., Terminator 2, Jurassic Park, and so many other films. This is the story of a team of creative geniuses who put the magic in the movies we love.