Stolen Youth: Inside the Cult at Sarah Lawrence
A group of bright Sarah Lawrence College students fall under the dark influence of a friend’s father, Larry Ray. With unprecedented access to the survivors who lived with Ray, the film follows the cult from its origins thru its still-unfolding aftermath.