Super Robot Monkey Team Hyperforce Go!
A fast paced futuristic anime-style action series that pits the forces of Ultimate Evil against a scrappy band of high-tech monkey warriors, led by a resourceful young teen boy. This epic coming of age sci-fi adventure centers on a boy named Chiro and his team of five Robot Monkeys, who defend their home, Shuggazoom City against the evil Skeleton King and his monster minions.