Limitless with Chris Hemsworth
Chris Hemsworth is on an epic mission to discover how to live better for longer. With the help of world-class experts, family, and friends, he’s embarking on a series of immense challenges to push himself to new limits and stop the diseases of old age before they take hold. In this thrilling series from Executive Producer Darren Aronofsky, Chris discovers how we all can unlock our potential to stay fitter, healthier, and happier throughout our lives.