The Avengers: Earth's Mightiest Heroes
Chaos sweeps over the planet as the Super Villain prison system breaks down...releasing every prisoner all at the same time. The heroes are faced with an onslaught of Super Villains who have revenge on their minds.
The Cube. The Big House. The Vault. These are high security prisons created to hold Super Villains. Over the years, THOR, IRON MAN, CAPTAIN AMERICA, THE INCREDIBLE HULK, HAWKEYE, BLACK PANTHER, ANT-MAN & WASP and a few other heroes have helped fill those prisons with the world's most dangerous super-powered criminals. Chaos sweeps over the planet as the Super Villain prison system breaks down...releasing every prisoner all at the same time. The heroes are faced with an onslaught of Super Villains who have revenge on their minds. The heroes are overwhelmed - one or two, they could handle. But 75? Individually, they have no chance but together, the Avengers can make a difference.