The Crossover
In The Crossover, based on the bestselling novel by Kwame Alexander, twin middle school basketball phenoms Jordan "J.B" and Josh "Filthy" Bell struggle with growing up, growing apart, and applying their basketball coach father's rules on- and off the court.
The Crossover, based on the bestselling novel by Kwame Alexander, follows twin middle school basketball phenoms Jordan "J.B" and Josh "Filthy" Bell as they struggle with growing up, growing apart, and finding themselves — on and off the court.
Filthy is a laser-focused athlete, determined to be the next Lebron James. His brother and best friend, J.B., has always dutifully followed along with the plan. But when new girl Alexis comes to town and J.B.'s interest in basketball starts to wane, tension starts to brew between the brothers — threatening to break their lifelong bond.