The Hatcher Family Dairy
This documentary series follows the unpredictable and funny lives of the Hatcher family, which runs a dairy farm and veterinary practice in Tennessee. The Hatcher family’s lives can be described as a nonstop circus of animals, farming and family; they operate 500 acres of farmland full of cows while balancing a veterinary clinic, a mobile vet service and a creamery.