The Lion King's Timon & Pumbaa
The show stars Timon, a meerkat, and Pumbaa, a warthog, both characters from the Disney animated film The Lion King. Set after the events of the original film, the series involves the characters having misadventures in the jungle, as well as across the globe in various settings such as Canada, Britain, the United States and Spain.