The New Adventures of Winnie the Pooh
In The New Adventures of Winnie the Pooh, Christopher Robin's bedroom door opens onto the Hundred Acre Wood, a timeless place of high-adventure wonder and whimsy. The cast of characters who inhabit Christopher Robin's world — Winnie the Pooh, Tigger, Piglet, Eeyore, Gopher, Owl, Kanga and Roo — are the creations of his vivid, untiring imagination. Their wild escapades are a mirror reflection of Christopher Robin's exuberant, six-year-old spirit. The series combines non-stop action with the love of a child for his best friend, a bear named Pooh.