The Proud Family: Louder and Prouder
After a life-changing turning point for the Proud family, “The Proud Family: Louder and Prouder” launches into its boldest season yet. Penny Proud is pulled into a series of unexpected adventures that test her courage and identity. With more action-packed, mind-bending, and heartfelt twists than ever before, the Prouds face every new challenge head-on, proving that no matter how chaotic life gets, they’re strongest when they face it together.