The Three Detectives
Kim, Marie, and Franzi are BFFs and have what other girls can only dream of: their very own detective club! With courage, charm, and confidence, they solve even the trickiest of cases and always have each other’s backs. Be it criminals, beaus, or issues with their parents, there isn’t a problem they cannot solve over a Hot Cocoa Special.
Kim, Marie, and Franzi are BFFs and have what other girls can only dream of: their very own detective club! Be it criminals, beaus, issues with their parents, a case of blackmail, theft, or cyber mobbing, there isn’t a mystery the clever but often stubborn Kim, the sporty and confident Franzi, and the stylish, versatile Marie cannot solve. Their differences sometimes put their friendship to the test, but in the end, they crack every case and always have each other’s backs. This series is based on the books by: Maja von Vogel, Henriette Wich, and Kari Erlhoff.