The Wild Life of Dr. Ole
Veterinarian Dr. Peter Olaf Alcumbrac, known as Doc Ole, practices his unique brand of animal care. Ole shares his unusual world, from the smallest critters in his office to the largest beasts in the wild, with his trademark wit, expertise and insight.