The Wonder Years
The story of the Williams family during the late 1960s, all through the point of view of imaginative 12-year-old Dean. With the wisdom of his adult years, Dean’s hopeful and humorous recollections of his past spotlight the ups and downs of growing up in a Black middle-class family in Montgomery, Alabama, and the friendship, laughter and lessons along the way.